ارزیدو - آموزش، اخبار، تحلیل و بررسی بازار ارزهای دیجیتال

ارزیدو - آموزش، اخبار، تحلیل و بررسی بازار ارزهای دیجیتال

ارزیدو یکی از تخصصی ترین سایت های آموزش، اخبار، تحلیل و بررسی بازار ارزهای دیجیتال می باشد که با دانش علم کارشناسان متخصص در حال پایش داده های این حوزه می باشند
ارزیدو - آموزش، اخبار، تحلیل و بررسی بازار ارزهای دیجیتال

ارزیدو - آموزش، اخبار، تحلیل و بررسی بازار ارزهای دیجیتال

ارزیدو یکی از تخصصی ترین سایت های آموزش، اخبار، تحلیل و بررسی بازار ارزهای دیجیتال می باشد که با دانش علم کارشناسان متخصص در حال پایش داده های این حوزه می باشند

ارز HOT چیست؟ + کاربرد و آینده ارز هولو


 

ارز HOT یا هولو یکی دیگر از ارزهای دیجیتال است که در این مقاله تلاش خواهیم کرد تا شما را با نحوه استفاده و کارکرد آن آشنا کنیم.

 

ارز HOLO چیست؟

ارز HOT یک پلتفرم همتا به همتا برای برنامه‌های کاربردی توزیع شده بر اساس زیرساخت ذخیره‌سازی ابری است. Holo یک بازار P2P از برنامه‌ها را فراهم می‌کند که شرکت کنندگان شبکه، میزبان برنامه‌های غیرمتمرکز توزیع شده در سراسر شبکه با استفاده از قدرت محاسباتی خود و دریافت پول در ازای آن هستند.

اپلیکیشن‌های هولوچین، اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز هستند. هولوچین پلتفرمی است که کاربران را به اینترنت متصل می‌کند و سیستم Holo به عنوان واسطه ارتباط عمل می‌کند. با این وجود، به جای استفاده از اصطلاح “Dapps”، برنامه‌های Holochain به عنوان hApps شناخته می‌شوند. هدف Holo ارائه یک سیستم کارآمدتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر برای توسعه‌دهندگانی است که با برنامه‌های غیرمتمرکز کار می‌کنند و بدون استفاده از الگوریتم‌های اجماع که به‌طور سنتی توسط زنجیره‌های بلوکی استفاده می‌شوند، به دنبال هدف هستند.

هدف Holo ایجاد نسخه جدیدی از اینترنت با هدف ایجاد یک محیط مقیاس‌پذیر است که در آن اطلاعات ذخیره و به اشتراک گذاشته می‌شود. اطلاعات توزیع شده توسط واسطه‌ها یا مقامات مرکزی دیده یا کنترل نمی‌شود. Holo قصد دارد، با استفاده از یک تابع هش منحصر به فرد که هزینه عملیات و اجرای سیستم را کاهش می‌دهد، شیوه استفاده ما از اینترنت را با کارکرد آن به نفع مردم به جای شرکت‌ها متحول کند.

 

ارز HOT

 

ارز دیجیتال هولو چگونه کار می کند؟

اکوسیستم ارز HOT و Holochain برای تأیید تراکنش‌ها و تولید بلوک‌های جدید در حین ایمن سازی شبکه، به جای استفاده از شکل سنتی فناوری بلاکچین، از یک تابع هش ویژه استفاده می‌کند. ارز HOT بر اساس جدول هش توزیع شده Holo است. DHT عامل محور است، به این معنی که از یک گره استفاده می‌کند تا به صورت جداگانه تراکنش‌ها را تأیید کند. پس از تأیید توسط یک گره جداگانه، داده‌ها به سایر گره‌های سیستم توزیع می‌شود که اطلاعات تأیید را برای شفافیت و مشروعیت دوباره بررسی می‌کنند.

ظرفیت شبکه در مقیاس، در افزایش تعداد گره‌ها و توان محاسباتی دیده می‌شود که اغلب در پروتکل‌های سنتی مشکل ایجاد می‌کند. با این حال، DHT از اشتراک‌گذاری برای توزیع داده‌ها و مقیاس‌بندی ترافیک شبکه استفاده می‌کند تا آن را بهینه و برای برنامه‌های میزبانی شده به خوبی اجرا شود. با توجه به این که هولوچین از فناوری بلاکچین سنتی استفاده نمی‌کند و از هش کردن استفاده می‌کند، شبکه برای تأیید تراکنش‌ها، ایجاد بلوک‌های جدید و ایمن‌سازی شبکه نیازی به سهام یا استخراج ندارد.

 

بنیانگذاران ارز HOT چه کسانی هستند؟

Holo توسط آرتور براک و اریک هریس-براون در سال ۲۰۱۷ با ساخت دفتر مرکزی در جبل الطارق تاسیس شد. ارز HOT با هدف فعال کردن میزبانی برای برنامه‌ها در یک اکوسیستم همتا به همتا ایجاد شد که به عنوان یک پلتفرم پس از بلاکچین ارائه شده توسط عملکرد هش DHT توصیف می‌شود. هولو در دو دور سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰.۴ میلیون دلار جمع آوری کرد که آخرین دوره در آوریل ۲۰۱۸ انجام شد. در حالی که این پروژه توسط کاردینال کپیتال نیز تامین می‌شود.

 

ارز HOLO

 

نحوه استفاده از ارز HOT

اکوسیستم ارز HOT به عنوان یک بازار همتا به همتا برای میزبانی برنامه‌ها استفاده می‌شود و به عنوان پلی بین برنامه Holochain که در آن برنامه‌ها میزبانی می‌شوند و اینترنت عمل می‌کند. تا اینترنت را از چنگ شرکت‌ها در بیاورد و به افراد بسپارد. ارز HOT را به عنوان روش اصلی پرداخت در شبکه استفاده می‌کنند. در حالی که شرکت‌کنندگان در شبکه که از Holo برای اجاره قدرت محاسباتی به سایر کاربران برای میزبانی برنامه‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانند در ازای خدمات اجاره‌ای خود، HOT کسب کنند.

ارز HOT را می‌توان به عنوان سرمایه‌گذاری نگهداری کرد یا برای کسب سود در بازار زنده ارزهای دیجیتال معامله کرد. ارز HOT به‌عنوان یک «IOU» ساخته شده است که پس از راه‌اندازی توکن HoloFuel قابل بازخرید است. HoloFuel برای ریزتراکنش‌ها طراحی شده است و برای پرداخت هاست استفاده خواهد شد. پس از انتشار HoloFuel، HOT را می‌توان با HoloFuel در نسبت یک به یک مبادله کرد. با ارز HOT مبادله شده به عنوان ارز ذخیره برای تامین نقدینگی برای دارندگان HoloFuel استفاده می‌شود.

 

چه چیزی ارز HOT را منحصر به فرد می کند

Holo راه حل نهایی برای شبکه‌های همتا به همتا و آخرین اخبار در مبادلات است. Holo یک شبکه میزبانی توزیع شده است که هزینه‌های کمتری را ارائه می‌دهد و از طریق جدول هش توزیع شده خود (DHT) نهایی شدن سریع تراکنش را تضمین می‌کند. هولوچین یک پروتکل متن باز است. تیم اختصاصی هولوچین به صورت شبانه روزی کار کرده است تا راه حل‌های مربوط به یکپارچگی داده‌های گارانتی را بدون هیچ خطری در امنیت ارائه دهد. این می‌تواند برنامه‌های کاربردی توزیع شده را مطابق با نیازهای آن‌ها متصل کند. برای برنامه‌های سبک‌تر، سریع‌تر و ارزان‌تر ساخته شده است.

مصرف انرژی را می‌توان با استفاده از هولوچین نیز انجام داد. در مورد سرعت، هولوچین هیچ سازشی نمی‌کند. چالش‌های فناوری بلاکچین دسترسی به داده‌ها است، آن‌ها همچنین در بسته‌هایی قرار گرفتند. این بسته‌ها شامل تراکنش‌های کندتر اما هزینه‌های بالاتر بود. هولوچین تضمین کرد که این هزینه‌های اضافی همراه با مزیت سرعت بالاتر تراکنش‌ها حذف می‌شوند. این به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که برنامه‌های خود را توسط Holohosts میزبانی کنند. این ارز دیجیتال ارزشمند مزیت پول ثابت را بدون هزینه تورمی به کاربران ارائه می‌دهد.

 

ارز هات

 

قیمت ارز HOT

قیمت ارز HOT در آپریل ۲۰۲۱ به اوج خود رسید. ۰.۰۰۸ دلار سقف قیمتی ارز HOT است که در حال حاضر قیمت ۹۳% از اوج خود فاصله گرفته و در ۰.۰۰۲ دلار معامله می‌شود. با پذیرش انبوه کریپتو، تخمین زده می‌شود که قیمت ارز HOT تا سال ۲۰۲۵ به حدود ۰.۰۱۴۲ دلار برسد و به اهداف قیمتی خود دست یابد.

 

خرید ارز دیجیتال هولو

یک حساب کاربری رایگان در وب سایت یا اپلیکیشن بایننس ایجاد کنید. حساب بایننس شما به عنوان دروازه‌ای برای خرید ارز دیجیتال عمل می‌کند. نحوه خرید دارایی Holo (HOT) را انتخاب کنید. سپس پس از برآورد ریالی و تامین بودجه آن‌، می‌توانید در صرافی بایننس این ارز دیجیتال را بخرید و ذخیره کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد