ارزیدو - آموزش، اخبار، تحلیل و بررسی بازار ارزهای دیجیتال

ارزیدو - آموزش، اخبار، تحلیل و بررسی بازار ارزهای دیجیتال

ارزیدو یکی از تخصصی ترین سایت های آموزش، اخبار، تحلیل و بررسی بازار ارزهای دیجیتال می باشد که با دانش علم کارشناسان متخصص در حال پایش داده های این حوزه می باشند
ارزیدو - آموزش، اخبار، تحلیل و بررسی بازار ارزهای دیجیتال

ارزیدو - آموزش، اخبار، تحلیل و بررسی بازار ارزهای دیجیتال

ارزیدو یکی از تخصصی ترین سایت های آموزش، اخبار، تحلیل و بررسی بازار ارزهای دیجیتال می باشد که با دانش علم کارشناسان متخصص در حال پایش داده های این حوزه می باشند

ساخت کیف پول اتمیک – در ۵ مرحله همراه با تصویر

 


کیف پول اتمیک

Atomic امکان استفاده و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بسیاری را برای کاربران ایجاد می‌کند. اپلیکیشن آن هم در نسخه‌های موبایلی و دسکتاپ در اختیار عموم قرار داده شده است. این ولت تجربه کاربری بینظیری را با ارائه بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال برای افراد رقم زده و به همین دلیل باعث جذب کاربران بسیاری به سمت خود شده است.

توجه داشته باشید که نسخه iOS اپلیکیشن اتمیک هنگام نگارش این مقاله در دسترس نیست، اما مراحل ساخت کیف پول اتمیک در گوشی‌های آیفون خیلی تفاوتی با گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید ندارند.

کاربران و فعالان این حوزه همواره به دنبال امنیت بالا در کیف‌پول‌های خود هستند که کیف پول اتمیک نیز تلاش می‎‌‌کند تا با ارائه کلمات بازیابی ۱۲تایی و رمزنگاری کردن اطلاعات تراکنش‌ها، امنیت بالایی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. یکی از معایب ولت اتمیک، عدم تطبیق با سخت‌افزارها می‌باشد که این موضوع ممکن است تا کارایی های ولت را زیر سؤال ببرد.

 

ساخت کیف پول اتمیک

کیف پول اتمیک در تلفن‌ها همراه با سیستم عامل اندروید و دسکتاپ قابل اجرا خواهد بود و به علاوه استفاده به صورت همزمان نیز با ساخت کیف پول اتمیک امکان‌پذیر خواهد بود. به این معنا که افراد می‌توانند همزمان با استفاده از چندین دستگاه به مدیریت حساب خود بپردازند. در این بخش قصد داریم تا مرحله به مرحله نصب و ساخت کیف پول اتمیک در تلفن‌های همراه را با سیستم عامل اندروید با شما به اشتراک بگذاریم و چنانچه قسمتی در نسخه دسکتاپ متفاوت یاشد را هم حتماً به شما خواهیم گفت.

به همین منظور، وارد سایت اصلی Atomicwallet.io شوید و نسبت به دانلود برنامه مورد نظر با توجه به سیستم عامل خود اقدام نمایید.

۱. پس از اینکه برنامه را دانلود و نصب کردید، آن را باز کنید. در صفحه ای که برای شما باز می‌شود، گزینه “Create Wallet” را انتخاب نمایید. 

ساخت کیف پول اتمیک

 

۲. اولین مرحله امنیتی اتمیک در این قسمت پیاده‌سازی می‌شود. رمزعبوری قوی را برای ورود به حساب خود انتخاب کنید تا ساخت کیف پول اتمیک خود را ادامه دهید. پس از وارد نمودن گزینه “SET” را انتخاب و مجدد رمز عبور منتخب خود را وارد نمایید. در نهایت باید “Confirm” را معنای تأیید لمس نمایید.

 

ایجاد پسورد در اتمیک

 

۳. در این مرحله بایستی به ولت خود فرصت دهید تا فرایند بارگذاری و یا همان لودینگ خود را همانند تصویر سپری کند.

 

بارگذاری ساخت کیف پول اتمیک

 

۴. اکثر کیف‌پول‌های ارز دیجیتال کلمات بازیابی ۱۲تایی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند تا آنها با استفاده از این کلمات بتوانند حساب و دارایی خود را در صورت سرقت و یا اتفاقات دیگر بازگردانند. در این مرحله کلمات را زیر کد QR می‌توانید یادداشت کنید. به علاوه این امکان هم وجود دارد تا کلمات را با زدن “COPY TO CLIPBOARD” کپی کنید تا در جای دیگری از گوشی خود جایگذاری (Paste) کنید.

توجه داشته باشید که کپی کردن این کلمات در دستگاهی که به اینترنت وصل می‌شود اصلاً پیشنهاد نمی‌شود. کاغذ حاوی این کلمات را هم در جایی امن نگهداری کنید و با شخص دیگری به اشتراک نگذارید. در آخز گزینه “Start Using Atomic” را لمس کنید.

 

یادداشت کلمات بازیابی در اتمیک

 

۵. نصب و ساخت کیف پول اتمیک در این مرحله به پایان می‌رسد و افراد می‌توانند نسبت به خرید و نگهداری دارایی‌های خود اقدام کنند. در این بخش هر دو حالت گوشی و دسکتاپ را برای شما در قالب تصویر آورده‌ایم.

 

پایان ساخت کیف پول اتمیک

 

ظاهر ولت اتمیک را در قالب دسکتاپ هم باهم ببینیم:

 

پایان ساخت کیف پول اتمیک در دسکتاپ

 

کلام آخر

ساخت کیف پول اتمیک در هر دو حالتی که ارائه می‌شود به راحتی قابل انجام است و حتی تازه‌کاران این صنعت نیز می‌تواند به استفاده از این پلتفرم مشغول شوند. همانطور که مشاهده کردید هیچ هزینه‌ای هم برای ساخت کیف پول اتمیک پرداخت نمی‌شود، اما به این معنا نیست که ولت به صورت رایگان فعالیت می‌کند؛ هنگام انجام تراکنش‌ها بایستی کارمزد اعمال شده از سوی شبکه و ولت پرداخت شود.

منبع : ساخت کیف پول اتمیک – در ۵ مرحله همراه با تصویر


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد