ارزیدو - آموزش، اخبار، تحلیل و بررسی بازار ارزهای دیجیتال

ارزیدو - آموزش، اخبار، تحلیل و بررسی بازار ارزهای دیجیتال

ارزیدو یکی از تخصصی ترین سایت های آموزش، اخبار، تحلیل و بررسی بازار ارزهای دیجیتال می باشد که با دانش علم کارشناسان متخصص در حال پایش داده های این حوزه می باشند
ارزیدو - آموزش، اخبار، تحلیل و بررسی بازار ارزهای دیجیتال

ارزیدو - آموزش، اخبار، تحلیل و بررسی بازار ارزهای دیجیتال

ارزیدو یکی از تخصصی ترین سایت های آموزش، اخبار، تحلیل و بررسی بازار ارزهای دیجیتال می باشد که با دانش علم کارشناسان متخصص در حال پایش داده های این حوزه می باشند

پلتفرم NFT TONE – جذاب برای کلکسیونرهای موسیقی

 


پلتفرم NFT TONE چیست؟

پلتفرم NFT TONE یک بازار غیرمتمرکز NFT است که به هنرمندان و طرفداران موسیقی این امکان را می‌دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، تا بتوانند اثر هنری خود را به عنوان NFT به‌فروش برسانند. در این اکوسیستم، نوازندگان و خوانندگان می‌توانند بدون نیاز به واسطه‌ها، موسیقی و آلبوم‌های خود را در بازار NFT TONE آپلود و مینت کنند و سپس در بازار توزیع کنند. همچنین طرفداران آنها می‌توانند در فضای بلاکچین به این موسیقی‌ها گوش داده و مانند هر NFT دیگری آنها را معامله کرده و یا به اشتراک بگذارند.

برای درک بهتر NFT موزیک این مقاله را مطالعه کنید.

 

هدف NFT TONE

می‌توان گفت هدف اصلی این پلتفرم، بازگرداندن قدرت به سازندگان آثار هنری در حوزه موسیقی می‌باشد. بدون شک NFTها به هنرمندان ۱۰۰% مالکیت و حقوق موسیقی خود را می دهند. هنرمندان از طریق این پلتفرم‌ها می‌توانند واسطه‌ها را دور بزنند و مستقیما با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند.

 

توکن‌ NFT TONE

در ابتدا، توکن این پلتفرم Tone نام داشت ولی پس از آپدیت‌های انجام شده، قرار بر این شد که ورژن ۲ این توکن به نام MNT به بازار عرضه شود و جایگزین توکن قبلی شود. در زیر هر دو توکن را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ToneMNT
حداکثر عرضه۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
عرضه در گردش۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰نامشخص
آدرس قرارداد0xbCdfD50ead6b6da1970464985FAb894Fb83d17C0نامشخص
کارمزد تراکنش۸%۵%

 



 

تفاوت NFT TONE با پلتفرم‌های موسیقی دیگر

همانطور که می‌دانید پلتفرم‌های موسیقی بسیاری با کاربران زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارد. همانطور که پلنفرم‌هایی مانند Soundcloud، Spotify و غیره جای فروشگاه‌های فروش سی‌دی و نوار کاست را گرفتند و اکثر کاربران به سمت آنها آمدند، حال پلتفرم های NFT موزیک در تلاش هستند تا این حوزه را به مرحله بعد ببرند و فرصت‌های بیشتری را برای هنرمندان و طرفداران آنها فراهم کنند.

پلتفرم NFT TONE یکی از پیشگامان در این صنعت است که با استفاده از NFTها و قراردادهای هوشمند سعی در تکامل صنعت موسیقی دارد.

 

مزایای NFT TONE

بازگرداندن قدرت به سازندگان

NFT ها به هنرمندان ۱۰۰% مالکیت و حقوق موسیقی خود را می دهند. هنرمندان اکنون می‌توانند واسطه‌ها را دور بزنند و مستقیماً با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند.

تقویت رابطه با طرفداران

NFT TONE به طرفداران این امکان را می‌دهد که کلکسیون‌های کمیاب را مستقیماً از نوازندگان و خوانندگان مورد علاقه خود خریداری نمایند، از نسخه‌های ویژه و نسخه‌های محدود موسیقی تا بلیت‌های کنسرت که مدرکی برای ثبت این است که آنها در یک کنسرت شرکت کرده‌اند یا در یک مراسم با هنرمند محبوب خود بوده‌اند و بسیاری موارد دیگر که می‌تواند به صورت انحصاری در اختیار طرفداران قرار بگیرد. وقتی یک کلکسیون مستقیما از طرف هنرمند در اختبار طرفداران قرار بگیرد، بدون شک معنای بهتری برای طرفداران دارد و در نتیجه باعث ایجاد یک رابطه قوی بین هنرمند و طرفدار می‌شود.

 



 

جذب کلکسیونرها، یک استراتژی سرمایه گذاری

طرفداران موسیقی که با یک خواننده یا یک آهنگ ارتباط برقرار می‌کنند، تا به حال، تنها با خرید آهنگ موردنظر و شرکت در کنسرت هایشان، از هنرمندان خود حمایت می‌کردند. اکنون از طریق این پلتفرم، طرفداران می‌توانند موسیقی را از هنرمند موردنظر خود خریداری کرده و به عنوان یک کالکسیون و راه سرمایه‌گذاری به آنها نگاه کنند و در آینده با فروش آن به طرفداران دیگر، از آن کسب درآمد کنند.

 

کلام آخر

صنعت NFT روز به روز در حال پیشرفت است و پلتفرم‌های بسیاری با اهداف متفاوتی روزانه وارد این صنعت می‌شوند. پلتفرم NFT TONE.io نیز یکی از آنهاست که هدف تغییر صنعت موسیقی را از این طریق دارد. به‌هرحال این پلتفرم در حال حاضر در حالت بتا می‌باشد و به هیچ وجه پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست. اگر علاقه‌مند به خرید موسیقی NFT هستید، بهتر است پلتفرم‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهید. 


منبع : پلتفرم NFT TONE – جذاب برای کلکسیونرهای موسیقی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد